Blogi

Internesia - kunpa muistaisin mistä sen löysin

Case: Kipsikulma Oy

Kipsikulma Oy tarjoaa saneeraus- ja uudisrakentamiseen niitä helpottavia ratkaisuja kustannustehokkaasti. Kipsikulma on huomioitu Euroopassa v. 2015 ja se sai Vuoden tulokas -palkinnon rakennustuoteryhmässä. Tuotteet Kipsikulma ja Ikkunakantti nopeuttavat rakentamista noin 80% vanhaan menetelmään verrattuna.

Internesia toteutti Kipsikulma Oy:lle kotisivut, käyntikortit, tuotelistat ja esitteet. Kipsikulman logon toteutti Internesia yhteistyökumppani Taru Pyykkö. Sivut toteutettiin WordPressillä ja teemaksi valittiin tyylikäs Incept, joka muokattiin asiakkaan toiveiden mukaiseksi.

“Sivut toteutettiin, jotta asiakkaat löytäisivät meidän tuotteemme helposti. Latasimme sivuille myös esitteet, jotta niiden päivittäminen olisi vaivatonta ja asiakas voi ladata itselleen ajankohtaiset esitteet ja tiedot. Toteutus sujui joustavasti. Internesia valikoitui siitä saadun palautteen ja sijainnin kautta.” kertoo Mia Sajalahti Kipsikulma Oy:stä

Sivujen toteutuksen aikana tapasimme Mian kanssa muutamaan otteeseen, mutta suurin osa materiaalien ja toiveiden vaihdosta käytiin sähköpostitse tai puhelimitse. Kipsikulman sivut tehtiin aluksi suomeksi ja englanniksi, myöhemmin lisättiin kieleksi myös venäjä. Tämä onnistui helposti WordPressin käännöslisäosan avulla.

“Ajatuksia ‘verkkokaupan’ tai vastaavan tilausjärjestelmän perustamisesta on. Samoin uutissivun avaaminen on ajankohtaista!” sanoo Mia tulevaisuuden suunnitelmista sivujen suhteen.

Tutustu Kipsikulman sivuihin

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Julkaisija

Mari Rajaniemi

Mari on Internesian perustaja, joka on erikoistunut responsiivisten web-pohjaisten järjestelmien suunnitteluun ja toteutukseen. Hänen erityisosaamistaan ovat myös sisältömarkkinointi ja PHP- ja tietokantaohjelmointi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *