Blogi

Internesia - kunpa muistaisin mistä sen löysin

Case: Kylmanni

Kylmanni on kylmälaitteiden myyntiin, asennukseen ja huoltoon erikoistunut yritys. Lisäksi Kylmanni tarjoaa terveydenhuollon välinehuollon palveluja.

Internesia toteutti Kylmannille uudet mobiiliystävälliset kotisivut. Ulkoasusta tehtiin raikas, selkeä ja käyttäjäystävällinen. Tuotekuvien sijaan sivuston kuvilla haluttiin luoda mielikuva mitä tuotteen hankkimisella voidaan saavuttaa.

“Yksi syy sivujen uudistamiselle oli välinehuollon palvelujen esille tuominen. Samalla haluttiin nykyaikaistaa sivujen ulkoasua. Sivujen tarkoitus on kertoa Kylmannin palveluista lyhyesti, mutta kattavasti ja tavoitteena on saada niiden kautta uusia yhteydenottoja potentiaalisilta asiakkailta.” kertoo Kylmanni Oy:n Marja Stolt

Sivusto on toteutettu WordPressillä. Teema ostettiin valmiina ja muokattiin Kylmannille sopivaksi. Kuvat hankittiin kuvapankeista, koska muita kuvia ei ollut saatavilla. Logo teetettiin ulkopuolisella graafikolla.

“Sivujen uudistaminen sujui vaivattomasti ja lopputulos oli odotusten mukainen, jopa enemmän. Internesia on vanha ja luotettava yhteistyökumppanimme. Mari osaa tehdä hyvää jälkeä vaatimattomastakin materiaalista ja häneltä tulee myös hyviä ideoita. Sivujen kehittämisen suhteen pyrimme olemaan ylläpidossa aktiivisempia. Tämän hetkiset sivut palvelevat tarkoitustaan hyvin, joten sivujen päivittäminen ajankohtaisilla asioilla on tällä hetkellä riittävä toimenpide.” sanoo Marja Stolt

Tutustu Kylmannin sivuihin

 

(Sivulla on vierailtu 103 kertaa, 1 vierailua tänään)
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Julkaisija

Mari Rajaniemi

Mari on Internesian perustaja, joka on erikoistunut responsiivisten web-pohjaisten järjestelmien suunnitteluun ja toteutukseen. Hänen erityisosaamistaan ovat myös sisältömarkkinointi ja PHP- ja tietokantaohjelmointi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *