Laita viestiä mari@internesia.fi | Kotisivut, verkkokaupat, hakukoneoptimointi, mainokset, esitteet, koulutus ja valokuvaus – Internesia – Lahti

Hakukoneoptimointi (SEO)

Hakukoneoptimoinnilla kotisivusi löytyvät paremmin Googlesta

Mietitkö löytyvätkö sivusi Googlesta oikeilla avainsanoilla? Kotisivujen hakukonenäkyvyys on erittäin tärkeää yrityksen löydettävyyden kannalta.

Hakukoneoptimoinnin keskeisenä tavoitteena on

  • parantaa yrityksen kotisivujen sijoitusta hakukoneiden tulossivuilla
  • löytää oikeat avainsanat, joille sivut kannattaa optimoida 
  • houkutella sivuillesi ihanneasiakkaitasi
  • mahdollistaa analytiikka sivuston kävijöistä

Sivujen optimoinnissa tehdään mm. avainsanatutkimus, kilpailija-analyysi ja sivujen sisällön suunnitelma. SEO-optimointi on hyvä sijoitus pienemmällekin yritykselle, koska hyvin optimoidut sivut voivat tuoda näkyvyyttä ja uusia asiakkaita yrityksellesi vuosienkin päästä ilman suurempia toimenpiteitä.

Haluaisitko lisää hakukonenäkyvyyttä kotisivuillesi?

Laita viestiä, niin käydään sivujesi tilanne läpi ja mietitään yhdessä ratkaisut niiden Google-näkyvyyden parantamiseksi.

Hakukoneoptimoinnin kompastuskivet - Internesia - Lahti
Hakukoneoptimointi - Eri vaiheet

Miksi hakukoneoptimointi on tärkeää?

Hakukoneoptimoinnin hinta

Hakukoneoptimointi koostuu monesta eri osa-alueesta ja optimoitavan sivuston laajuudesta, joten sen hintaan vaikuttavat monet tekijät, mutta tarjoan muutamia valmiita hakukoneoptimointipaketteja, jotka toivottavasti helpottavat sinua hahmottamaan hakukoneoptimoinnin kustannuksia.

Tutustu hakukoneoptimointipaketteihini

Avainsanatutkimus

540 € + alv.

Onko kotisivuillesi koskaan tehty avainsanatutkimusta?

Avainsanatutkimuksen avulla selvitetään, mitkä ovat ne avainsanat, joita potentiaaliset asiakkaasi käyttävät etsiessään tuotteitasi tai palvelujasi Googlesta.

Avainsanatutkimuksen jälkeen on helpompi tuottaa oikeanlaista hakukoneoptimoitua sisältöä sivuille.

Tämä paketti sisältää avainsanatutkimuksen uudelle tai jo olemassa olevalle sivustolle (max 6 tuotteelle / palvelulle).

Avainsanatutkimus + kilpailija-analyysi

940 € + alv.

Tiedätkö ketkä ovat kilpailijoitasi Googlesta? Tai millä avainsanoilla he löytyvät hakutuloksissa ja millä sijoilla?

Kilpailija-analyysi antaa sinulle tietoa kilpailijoidesi kotisivuista ja näkyvyydestä. Voit saada myös uusia ideoita hyvistä avainsanoista, joita kilpailijasi käyttävät.

Tämä paketti sisältää avainsanatutkimuksen uudelle tai jo olemassa olevalle sivustolle (max 6 tuotteelle / palvelulle) sekä kilpailija-analyysin (max 10 kilpailijalle).

Avainsanatutkimus + sisältösuunnitelma

1200 € + alv.

Mitä tehdä sen jälkeen kun avainsanatutkimus on tehty?

Sisältösuunnitelma auttaa sinua hahmottamaan miten sivujesi sisältöä kannattaa muokata ja kehittää.

Tämä paketti sisältää avainsanatutkimuksen ja sisältösuunnitelman uudelle tai jo olemassa olevalle sivustolle (max 6 tuotteelle / palvelulle) sekä sivuston teknisen hakukoneoptimoinnin ja sisältöjen korjauksen sisältösuunnitelman mukaisesti asiakkaan tuottamasta materiaalista.

Kaikki hakukoneoptimointipaketit sisältävät

  • Ihanneasiakkaan kartoituksen
  • Google Analytics ja Search Consolen käyttöönoton
  • Google Yritysprofiilin luomisen/tarkistamisen
  • Tutkimusten ja analyysien tulosten läpikäynnin etäpalaverina

Haluatko tarjouksen räätälöidystä hakukoneoptimoinnin paketista?

Etkö löytänyt paketeistani yrityksellesi sopivaa tai haluatko laajemman hakukoneoptimoinnin? Ota yhteyttä, niin kartoitetaan yrityksesi sivustolle sopivat hakukoneoptimoinnin palvelut.