Kaipaatko selkeitä vinkkejä kotisivuihin, verkkokauppoihin ja digimarkkinointiin? Liity sisäpiiriini!

Kotisivut yritykselle

Kotisivut luovat pohjan yrityksesi markkinoinnille

Millaisen ensivaikutelman sinä haluat antaa yrityksesi kotisivulla?

Oletko miettinyt, mitä asiakkaasi ajattelee yrityksesi kotisivuille saapuessaan? Tuleeko hänelle ajatus, että vau, onpa hienot sivut ja tämä yrittäjä varmasti osaa asiansa? Vai onko se vähän epäilevä, että onpa vähän sekavat sivut ja mitäköhän palveluita täällä edes myydään?

Toimivat, selkeät ja ammattimaiset sivuthan me kaikki yrittäjät haluamme. Ne ovat iso osa markkinointia ja brändiämme. Olen ehkä puolueellinen sanomaan näin, mutta mielestäni tämä ei ole se asia missä kannattaa säästää ja tehdä itse. Ammattilaisen toteuttamana yrityksesi kotisivuista tulee varmasti upeat ja selkeät asiakkaillesi käyttää, ja ne toimivat myös saumattomasti mobiilissa.

Kun annat kotisivujen toteuksen asiantuntijan hoidettavaksi, sinun ei tarvitse käyttää aikaasi kotisivujen tekemisen opetteluun, vaan voit keskittyä omaan ydinosaamiseesi. 🔥 Kotisivut yritykselle kannattaa suunnitella ja toteuttaa huolella.

Toteutan kotisivuja WordPress-alustalle, koska se on mielestäni monipuolinen ja helppokäyttöinen. Otan kotisivujen suunnittelussa huomioon yrityksesi yksilölliset tarpeet ja toiveesi sivujen suhteen. Lopuksi opastan sinua miten voit jatkossa päivittää sivujasi myös itse.

Ota yhteyttä, niin laitetaan yrityksesi kotisivuasiat kerralla kuntoon!

Kotisivupaketit

Kotisivujen hintaan vaikuttavat monet tekijät, mutta tarjoan muutamia valmiita kotisivupaketteja, jotka toivottavasti helpottavat sinua hahmottamaan kotisivujen toteutuksen kustannuksia.

Perus

995 + alv
  • Etusivu + 1-5 sisältösivua
  • Ulkoasun suunnittelu ja toteutus
  • Käyttökoulutus etänä 1 tunti
  • Tekninen hakukoneoptimointi
  • Kuvakaruselli, blogi, lomakkeet
  • Kävijäseurannan asennus
  • Uutiskirje integraatio
Suosittu

Edistynyt

1295 + alv
  • Etusivu + 6-10 sisältösivua
  • Ulkoasun suunnittelu ja toteutus
  • Käyttökoulutus etänä 1-2 tuntia
  • Tekninen hakukoneoptimointi
  • Kuvakaruselli, blogi, lomakkeet
  • Kävijäseurannan asennus
  • Uutiskirje integraatio

RÄÄTÄLÖITY

Uudet sivut ja näkyvyys kuntoon

Kotisivujen uudistaminen + hakukoneoptimointi

Onko yritykselläsi jo kotisivut, mutta ne kaipaisivat uutta ilmettä? Haluaisitko myös, että ne löytyisivät paremmin Googlesta? Hakukoneoptimointi on loistava lisä kotisivujen uudistamisen yhteyteen! Samalla kun uudistetaan yrityksesi kotisivut, tehdään avainsanatutkimus, kilpailija-analyysi ja sisältösuunnitelma. Tarvittaessa saat apua myös SEO-sisällöntuottajalta!

Ota yhteyttä, ja kerro nykyisten sivujesi osoite, niin käyn tutustumassa niihin ja tutkin sivujen nykyisen hakukonenäkyvyyden tilanteen. Tämän jälkeen lähetän sinulle tarjoukseni sivujesi uudistamisen ja hakukoneoptimoinnin kustannuksista.

Kaikki kotisivupaketit sisältävät

  • Aloituspalaverin sähköpostitse, puhelimitse tai etäpalaverina
  • Webhotellin ja verkkotunnuksen tilauksen (jos tarpeen)
  • WordPress-sisällönhallintajärjestelmän asennuksen palvelimelle ja asetusten laittamisen kuntoon
  • Tarvittavien lisäosien asennuksen sisällönhallintajärjestelmään
  • Tyylikkään ja toimivan mobiili- ja käyttäjäystävällisen sivupohjan asennettuna
  • Sisällön (tekstit ja kuvat) syöttämisen sivustolle asiakkaan valmiista materiaalista
  • Hakukoneoptimointityökalun asentamisen ja teknisen hakukoneoptimoinnin
  • SSL-salauksen
  • Linkitykset/upotukset sosiaalisen median kanaviin
  • Sivuston varmuuskopioinnin
  • Sähköpostitilien luomisen webhotelliin
  • Sisällönhallintajärjestelmän käytön opastuksen sähköpostitse / puhelimitse / etäpalaverina

Laajenna kotisivupakettia lisäominaisuuksilla

Haluaisitko selvittää mille avainsanoille sivusi tulisi optimoida? Tai miten kilpailijasi pärjäävät hakutuloksissa? Tutustu hakukoneoptimoinnin palveluihini.

Sivustolle voidaan asentaa verkkokauppalisäosa tai integroida verkkokauppasovellus. Myyt tuotteita ja palveluitasi kätevästi verkossa. Kaikki yhtä helppoja käyttää ja ylläpitää kuin kotisivutkin. Tutustu verkkokauppapaketteihini.

Haluatko kerätä tilaajia uutiskirjeellesi ja lähettää asiakkaillesi uutiskirjeitä? Voit lisätä myös esimerkiksi maksuttoman oppaan uutiskirjeen ”porkkanaksi”. Kotisivuille on helposti integroitavissa useita eri uutiskirjealustoja.

Blogin avulla jakaa tietoa, tarinoita ja asiakaskokemuksia sivujesi kävijöille. Lisäät myös kotisivujesi hakukonenäkyvyyttä kirjoittamalla artikkeleja säännöllisesti sivuillesi.

Verkkokurssien järjestäminen onnistuu myös verkkosivujen kautta. Sivustolle voidaan liittää verkkokurssialusta. Asiakkaasi voivat rekisteröityä ja ostaa verkkokursseja helposti kotisivujesi kautta.

Nettiajanvarauskalenteri on hyvä ominaisuus esimerkiksi palveluiden tarjoajille. Sivustolle voidaan linkittää tai upottaa ajanvarauskalenteri. Ajanvarauskalenteri antaa asiakkaallesi helpon ja nopean tavan varata ajan palveluihisi.

Tapahtumien järjestämistä varten sivuille voidaan liittää lisäosa. Tapahtumakalenterin avulla asiakkaasi voi ostaa lippuja tai ilmoittautua tapahtumiin.

Jos et ehdi perehtyä sisällönhallintajärjestelmän käyttöön voin päivittää sivuja puolestasi. WordPressille tarjoan sisällönhallintajärjestelmän ylläpitopakettia. Paketti sisältää tietoturva- ja korjauspäivitysten tarkistamisen ja asentamisen kuukausittain. Voin myös päivittää kotisivuja puolestasi esim. lisätä uusia tekstejä ja kuvia tai muokata vanhoja. Kysy lisää ylläpitopalvelusta!

Miten kotisivujen toteutus etenee?

Usein verkkokaupasta haaveilevat yrittäjät kysyvät minulta miten verkkokaupan tekoprosessi etenee, joten kerron nyt vaihe vaiheelta miten verkkokauppaprojektit kanssani etenevät.

Aloituspalaveri pidetään etänä tai mahdollisuuksien mukaan livenä. Palaverissa käydään läpi toiveesi ja tarpeesi yrityksesi verkkokaupan suhteen. Voit esittää sinua askarruttavia kysymyksiä ja sovimme millä aikataululla toimitat minulle verkkokauppaan tulevat materiaalit. Käymme yhdessä läpi mitä kaikkea verkkokaupan perustaminen vaatii, mitä maksu- ja toimitustapavaihtoehtoja on saatavilla ja mitä ominaisuuksia verkkokauppaan halutaan.

Webhotellin ja verkkotunnuksen tilaus. Sovimme yhdessä mikä webhotelli sopii verkkokaupallesi parhaiten ja voimme yhdessä miettiä sopivaa verkkotunnusta, jos et ole sitä jo päättänyt. Suosittelen sinulle hyväksi ja toimivaksi toteamiani webhotellien palveluntarjoajia. Voin hoitaa webhotellin ja verkkotunnuksen tilaamisen puolestasi. Tilaan nämä palvelut automaattisesti sinun yrityksesi nimiin.

Jos verkkokaupan toteutukseen sisällytetään myös hakukoneoptimoinnin toimenpiteitä aloitetaan niiden toteuttaminen projektin alkuvaiheessa. Ensin kartoitetaan lähtötilanne ja sen jälkeen siirrytään avainsanatutkimukseen ja kilpailija-analyysiin. Hakukoneoptimoinnin toimenpiteitä (esim. sisällön optimointi, avainsanaseuranta ja raportointi) toteutetaan verkkokauppaprojektin edetessä ja vielä julkaisun jälkeenkin.

Asennan webhotelliin WordPressin ja laitan sen toimintakuntoon verkkokauppasi rakentamisen aloitusta varten. Tarvittaessa teen webhotelliin myös tarvitsemasi sähköpostitilit ja varmuuskopioinnin kuntoon.

Kun olet toimittanut minulle verkkokauppaan tulevat materiaalit aloitan verkkokaupan ulkoasun suunnittelun ja toteutuksen. Syötän verkkokauppaan lähettämäsi materiaalit: tuoteosastot, tuotetiedot sekä muut tärkeät sisällöt kuten tilaus- ja toimitusehdot. Asennan myös valitsemasi maksu- ja toimitustavat käyttökuntoon.

Samalla toteutan verkkokaupallesi teknisen hakukoneoptimoinnin ja tarvittaessa muokkaan lähettämääsi sisältöä paremmaksi hakukonenäkyvyyden ja käyttäjäystävällisyyden näkökulmista katsottuna.

Verkkokauppaan voidaan liittää myös paljon muuta, esim. verkkokaupan automaatioita, blogi, uutiskirje, verkkokurssialusta, tapahtumakalenteri, jäsenosio, chat, ajanvaraus, kartta, eri kieliversiot jne.

Mallisivuston luomisen jälkeen lähetän sinulle linkin, josta pääset katsomaan verkkokauppaa ja voit tämän jälkeen kertoa minulle ajatuksiasi kaupasta ja esittää toiveesi mahdollisiin muokkauksiin. Tämän jälkeen toteutan verkkokauppaan tarvittavat korjaukset ja kun kauppa on valmis, julkaisen sen.

Verkkokaupan valmistumisen jälkeen pidämme vielä lyhyen koulutuksen, jossa neuvon ja opastan sinua miten voit jatkossa päivittää kauppaasi itse. Tarvittaessa neuvon sinua vielä myöhemminkin tai voin tehdä päivityksiä puolestasi, jos haluat ulkoistaa ne minulle.

Millaista palautetta asiakkaani ovat antaneet yhteistyöstämme?

Olen ilokseni saanut palvella lukuisia pienyrittäjiä ja yhdistyksiä 18 vuoden yrittäjyysurani aikana, jotka ovat olleet erittäin tyytyväisiä heille toteuttamiini kotisivuihin. Tekijänä olen nopea, joustava ja kärsivällinen. Minulta uskallat kysyä niitä ”tyhmältäkin” vaikuttavia kysymyksiä. 

”Suurin osa yhdistyksemme asioista tiedotetaan kotisivujen kautta. Koiraharrastajat ovat myös ahkeria nettisivuilla kävijöitä. Näin ollen on tärkeää, että sivut ovat selkeät ja käyttäjäystävälliset.

Aiemmat sivut eivät enää ehkä olleet ihan nykypäivän kävijävaatimusten mukaiset, tänä päivänä suuri osa käyttää nettisurffailuun mobiililaitteita ja näin ollen on ensiarvoisen tärkeää, että sivut toimivat mobiililaitteillakin hyvin. Aiempaa sivustoa toki käytimme pohjana uudistuksessa ja suuri informaation määrä siirtyi myös uusille sivuille, mutta samalla sivustosta saatiin myös käyttäjille selkeämmät.

Kotisivuprojekti Internesian kanssa sujui erinomaisesti. Marin kanssa on helppo tehdä yhteistyötä, pienemmistäkin ongelmista uskaltaa kysyä ja vastaukset tulevat nopeasti.

Marilla on kokemusta koira-alan sivustoista, joka on myös suuri plussa, koska alalla on omia erikoisuuksia, joista olisi asiasta tietämättömälle joutunut selvittämään, mikä taas olisi kasvattanut työmäärää ja kustannuksiakin.

Internesia on ollut toteuttajana aiemmillakin yhdistyksemme sivustoilla, yhteistyö on toiminut aina, joten oli helppoa jatkaa tutun yhteistyökumppanin kanssa.”

Taru Heinänen / Tiibetinspanielit ry

”Yrittäjän aika on rahaa. Jos olisin koettanut yksin väsätä näitä sivuja, olisi siihen mennyt varmasti käsittämättömän pitkä aika. Enkä silti olisi osannut huomioida sellaisia asioita, jotka vain ammattilainen tietää.

Onneksi en lähtenyt säätämään tätä itse. Melko monta hermoromahdusta säästyi, kun ulkoistin sivujen teknisen puolen työstämisen Marille.

Yllätyin, kuinka iso työmaa sivujen tekemisessä on. En tiedä, missä olisin ilman sinun apuasi! Palvelu oli todellakin jokaisen sijoitetun euron arvoinen. Tuhannet kiitokset! Yhteistyömme jatkukoon tulevaisuudessakin.”

Hilkka Tolonen / Tanssii sanojen kanssa

”Internesia toteutti jälleen uudet sivustot käyttöömme. Vuosien saatossa olen oppinut arvostamaan sujuvaa yhteistyötämme.

Marilla oli heti antaa vaihtoehtoisia visuaalisia ehdotuksia, johon itsellä ei ollut antaa selkeää näkemystä pahimpaan projektien työruuhkaan messujen alla. Apuna oli myös sivuston oikolukeminen ja näppäilyvirheiden korjaus. Työ pysyi aikataulussa ja sivusto saatiin julkaistua juuri sovittuun aikatauluun.

Erityiskiitos Marille ymmärryksestä ruuhkasesongin aiheuttamista aikatauluhaasteista ja projektin eteenpäin viemisestä kohti julkaisua aikataulussa!”

Jaana Hyttinen / Averfin Oy / AF-Spider

”Mari teki ekat sivumme yli 10 vuotta sitten joista olimme ylpeitä. Vuosien varrella usein päivitetyt sivumme alkoivat tulla tiensä päähän.

Uusien sivujen toteutus oli odotettavissa ja Mari hoiti homman ammattitaidolla. Voimme ylpeänä sanoa että hyvä tuli ja yhteistyö jatkuu luottavin mielin.”

Jari Kemppi / VM-Mestarit Oy

”Marin avulla sain toteutettua pitkäaikaisen unelmani kauniista, oman näköisistä ja hyvin toimivista nettisivuista sekä verkkokaupasta.

Hänen opastuksellaan minun on ollut helppoa luoda uutta sisältöä sivuille. Voin luottaa siihen, että tekninen apu löytyy tarvittaessa nopeasti ja läheltä.

Mari on osaava ja lämminhenkinen asiakaspalvelija!”

Kaisa Kannus / Herkkä Sävy

Usein kysytyt kysymykset

Yrityksen kotisivut maksavat yleensä muutamasta sadasta eurosta useisiin tuhansiin euroihin riippuen niiden laajuudesta, toiminnallisuuksista ja suunnittelun tasosta. Perusverkkosivut, joissa on esimerkiksi muutama sivu ja valmiiksi määritelty ulkoasu, voivat maksaa noin 500–1500 euroa. Laajemmat ja räätälöidymmät verkkosivut, joissa on esimerkiksi verkkokauppa, varausjärjestelmä tai muu erikoistoiminnallisuus, voivat maksaa 2000–5000 euroa tai enemmän. Lisäksi on hyvä huomioida mahdolliset kuukausittaiset ylläpitokulut, kuten webhotelli, verkkotunnus ja tekninen tuki.

Sinun kannattaa miettiä yrityksen kotisivujen budjettia investointina, sillä hyvin suunnitellut ja hakukoneoptimoidut sivut voivat tuoda uusia asiakkaita ja parantaa liiketoiminnan näkyvyyttä verkossa. Pienyritykselle voi riittää yksinkertaisempi ratkaisu, kun taas suuremmat yritykset tai verkkokaupat hyötyvät kattavammasta toteutuksesta. Tärkeintä on valita sivuston laajuus ja toiminnallisuudet liiketoiminnan tarpeiden mukaan, jotta investointi maksaa itsensä takaisin pitkällä aikavälillä.

Kotisivut kannattaa tehdä itse, jos sinulla on tarvittavat taidot ja aika niiden toteuttamiseen. Nykyään on saatavilla helppokäyttöisiä verkkosivutyökaluja, kuten WordPress ja muut verkkosivualustat, joiden avulla voi luoda perussivuston ilman syvällistä teknistä osaamista. Tee-se-itse-ratkaisu voi olla hyvä vaihtoehto erityisesti silloin, jos budjetti on rajallinen ja sivuston vaatimukset ovat yksinkertaiset. On kuitenkin tärkeää huomioida, että itse tehdyt sivut eivät välttämättä ole yhtä ammattimaiset, hakukoneoptimoidut tai teknisesti toimivat kuin asiantuntijan toteuttamat sivut.

Toisaalta kotisivujen teettäminen ammattilaisella voi säästää aikaa ja varmistaa, että sivut tukevat yrityksen liiketoimintaa mahdollisimman hyvin. Ammattilainen osaa huomioida mm. mobiiliystävällisyyden, nopeuden ja hakukoneoptimoinnin, mikä voi vaikuttaa merkittävästi verkkonäkyvyyteen ja asiakashankintaan. Jos yrityksen tavoitteena on saada kotisivut, jotka toimivat tehokkaasti ja tuovat lisäarvoa liiketoiminnalle, ulkoistaminen voi olla pitkällä tähtäimellä kannattavampi vaihtoehto.

Yritykselläsi pitää olla kotisivut, jos haluat olla helposti löydettävissä ja tavoittaa asiakkaasi verkossa. Nykyään yhä useampi asiakas etsii palveluita ja tuotteita hakukoneiden kautta, ja ilman kotisivuja yrityksesi jää helposti kilpailijoidesi varjoon. Kotisivut toimivat yrityksesi digitaalisen käyntikortin lisäksi myös markkinointi- ja myyntikanavana, jossa voit esitellä palvelut, hinnat, yhteystiedot ja asiakaskokemukset. Lisäksi ne tuovat yrityksellesi uskottavuutta ja luotettavuutta – moni asiakas saattaa epäillä yrityksen ammattimaisuutta, jos sillä ei ole lainkaan verkkosivustoa.

On toki joitakin poikkeuksia, joissa yritys saattaa pärjätä ilman omia kotisivuja, esimerkiksi jos toiminta perustuu täysin henkilökohtaisiin suosituksiin tai sosiaalisen median kautta saatuihin asiakkaisiin. Kuitenkaan sosiaalinen media ei korvaa kotisivuja, koska some ei ole yrityksesi omassa hallinnassa – alustojen algoritmit ja säännöt voivat muuttua, jolloin näkyvyys voi heiketä. Kotisivut tarjoavat pysyvän ja hallittavissa olevan kanavan yrityksesi viestintään, mikä tekee niistä lähes välttämättömän osan liiketoiminnan digitaalista perustaa.

Kotisivujen tekemiseen yritykselle on useita eri ohjelmia ja alustoja, joista sopivin riippuu tarpeistasi, budjetistasi ja teknisestä osaamisestasi. Yksi suosituimmista vaihtoehdoista on WordPress, joka tarjoaa joustavuutta ja laajennettavuutta lisäosien avulla. WordPress on erityisen hyvä vaihtoehto, jos haluaa hakukoneoptimoidut ja skaalautuvat sivut, mutta se vaatii hieman opettelua ja teknistä osaamista.

Helppokäyttöisiä vaihtoehtoja ovat esimerkiksi Wix, Squarespace ja Webflow, jotka sopivat erityisesti pienille yrityksille, jotka haluavat luoda yksinkertaiset ja visuaalisesti näyttävät sivut ilman koodaustaitoja. Jos yritykselläsi on tarve verkkokaupalle, kannattaa harkita WooCommercea, Shopifyä tai Finqua, jotka on suunniteltu erityisesti verkkokauppojen tarpeisiin.

Lisäksi monilla webhotelleilla on omia kotisivutyökalujaan, mutta ne ovat usein rajoitetumpia kuin edellä mainitut vaihtoehdot. Sopivan alustan valinnassa kannattaa miettiä sekä nykyisiä että tulevia tarpeita, jotta sivut palvelevat yritystäsi mahdollisimman hyvin pitkällä tähtäimellä.

Kotisivujen julkaisun jälkeen syntyy useita jatkuvia kustannuksia, jotka vaihtelevat sivuston laajuuden, teknisten ratkaisujen ja yrityksen tarpeiden mukaan. Peruskustannuksiin kuuluvat verkkotunnus, joka maksaa tyypillisesti noin 10–30 € vuodessa, sekä webhotelli, jonka hinta vaihtelee 5–50 € kuukaudessa riippuen kapasiteetista ja palvelun laadusta.

Lisäksi kannattaa varautua ylläpito- ja päivityskustannuksiin, kuten tietoturvapäivityksiin, varmuuskopiointiin ja tekniseen tukeen. Jos tarvitset sivuillesi laajempia ominaisuuksia, saatat tarvita maksullisia lisäosia tai teemoja, joiden hinnat voivat vaihdella muutamasta kympistä satoihin euroihin vuodessa. Myös sisällöntuotanto ja markkinointi, kuten blogitekstit, hakukoneoptimointi ja mainonta, voivat tuoda lisäkuluja, mutta ne ovat investointeja, jotka voivat parantaa sivustosi näkyvyyttä ja tuoda lisää asiakkaita. Riippuen yrityksesi tarpeista, osan näistä tehtävistä voit hoitaa myös itse, mutta ulkoistamalla ne varmistat, että kotisivusi pysyvät toimivina ja kilpailukykyisinä pitkällä aikavälillä.

Voit päivittää kotisivujasi itse, jos ne on rakennettu alustalle, joka mahdollistaa helpon sisällönhallinnan. Esimerkiksi WordPress tarjoaa käyttöliittymän, jolla voit lisätä ja muokata tekstejä, kuvia ja muita sisältöjä ilman koodaustaitoja. Jos yrityksesi kotisivut on toteutettu räätälöidysti tai koodaamalla, päivitysten tekeminen voi vaatia teknistä osaamista tai kehittäjän apua.

Itse päivittämällä voit pitää kotisivusi ajan tasalla, lisätä uusia palveluja ja julkaista ajankohtaisia uutisia ilman lisäkustannuksia. On kuitenkin tärkeää huolehtia tietoturvasta ja varmuuskopioista, jotta sivustosi pysyy toimivana ja tietoturvallisena. Jos haluat varmistaa, että kaikki toimii oikein, voit ulkoistaa tekniset päivitykset ammattilaiselle mutta hoitaa sisällön itse. Tämä yhdistelmä voi olla toimiva ratkaisu, jossa hyödynnät omia resurssejasi mutta pidät kotisivut silti teknisesti kunnossa.

Hakukoneoptimointiin kannattaa panostaa heti, koska se vaikuttaa kotisivujen näkyvyyteen pitkällä aikavälillä. Hakukoneoptimointi ei ole nopea prosessi, vaan tulokset kehittyvät ajan myötä, joten mitä aikaisemmin optimointi aloitetaan, sitä paremmat mahdollisuudet on saavuttaa hyviä tuloksia. Jo kotisivujen suunnitteluvaiheessa on tärkeää huomioida tekninen hakukoneoptimointi, kuten sivuston nopeus, mobiiliystävällisyys ja selkeä sivurakenne, sillä näiden korjaaminen myöhemmin voi olla työläämpää ja kalliimpaa.

Toisaalta, jos budjetti on rajallinen, voidaan hakukoneoptimointia toteuttaa asteittain. Alussa voi keskittyä perusasioihin, kuten avainsanojen valintaan ja laadukkaaseen sisältöön, ja myöhemmin panostaa laajempaan hakukoneoptimointistrategiaan, kuten linkkien hankintaan ja analytiikan hyödyntämiseen. Tärkeintä on kuitenkin välttää virheitä, jotka voivat haitata näkyvyyttä myöhemmin, joten jo perustason hakukoneoptimointi kannattaa ottaa huomioon heti alussa, vaikka syvällisempään optimointiin panostettaisiinkin vasta myöhemmin.

Kyllä, voit käyttää ammattilaisen apua kotisivujen teossa, vaikka budjettisi olisi pieni. Ammattilaisen ei tarvitse tehdä kaikkea alusta loppuun, vaan voit hyödyntää hänen osaamistaan juuri niissä kohdissa, joissa tarvitset eniten apua. Esimerkiksi voit tilata ammattilaiselta sivujen perusasennuksen ja rakenteen, jonka jälkeen voit itse lisätä sisältöä ja tehdä pieniä päivityksiä. Tämä säästää kustannuksia mutta varmistaa, että sivut ovat teknisesti toimivat ja hakukoneystävälliset.

Toinen vaihtoehto on ottaa vastaan lyhyt koulutus, jossa opit itse tekemään päivityksiä ja hallitsemaan sivustoasi. Tämä voi olla edullisempi ratkaisu kuin kokonaan ulkoistettu sivuston rakentaminen, mutta samalla saat varmuuden siitä, että perusasiat on tehty oikein. Selkeä budjetti ja hyvin rajattu työnkuva auttavat löytämään kustannustehokkaan ratkaisun, jossa saat laadukkaat kotisivut ilman suuria kustannuksia.

Valitsemalla minut kotisivujesi tekijäksi saat asiantuntevaa ja henkilökohtaista palvelua, joka on räätälöity juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Vahvuutenani on selkeä hinnoittelu, joka auttaa sinua suunnittelemaan budjettisi ilman piilokuluja. Lisäksi olen erikoistunut hakukoneoptimointiin, joten saat kotisivut, jotka eivät ole pelkästään visuaalisesti kauniit ja toimivat, vaan myös löydettävissä hakukoneilla.

Toisin kuin suuret toimistot, työskentelen läheisessä yhteistyössä asiakkaideni kanssa, kuunnellen heidän toiveitaan ja tarjoten käytännönläheisiä ratkaisuja. Voin myös kouluttaa sinua päivittämään kotisivujasi itse, mikä säästää pitkällä aikavälillä kustannuksissa. Jos arvostat luotettavaa kumppania, jolla on kokemusta pienten yritysten verkkosivujen ja verkkokauppojen kehittämisestä, olen erinomainen valinta.

Lue lisää minusta

Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!

Annan mielelläni lisätietoja palveluistani ja kerron tarkemmin toimintatavoistani. Haluan tietysti kuulla myös sinun yrityksestäsi, mitä teet, miten ja mitä toiveita ja tarpeita sinulla on yrityksesi kotisivuille. Laita rohkeasti viestiä!

Nettisivujen tekijä Mari Lepistö